i13mp-niemi

torstai 4. helmikuuta 2016

työssäoppimispaikkani

Olen menossa työssäoppimaan: 

Paikkaa ei ole vielä
Lähettänyt alex klo 13.17 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Tietoja minusta

alex
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (1)
    • ▼  helmikuuta (1)
      • työssäoppimispaikkani

opiskelen

opiskelen
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.