i13mp-niemi
torstai 4. helmikuuta 2016
työssäoppimispaikkani
Olen menossa työssäoppimaan:
Paikkaa ei ole vielä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti